Izbornik
heeader image

Zamjenik župana Josip Dabro nazočio sastanku o stvaranju brenda Slavonije, kao turističke destinacije

  • 09. veljače 2018.
  • Turizam i kultura, Ured župana
fullscreen Sastanak o stvaranju brenda Slavonije, kao turističke destinacije (1).jpg
Sastanak o stvaranju brenda Slavonije, kao turističke destinacije (1).jpg
fullscreen Sastanak o stvaranju brenda Slavonije, kao turističke destinacije (2).jpg
Sastanak o stvaranju brenda Slavonije, kao turističke destinacije (2).jpg

Isticanje autentičnosti Slavonije kao jedinstvenog brenda otvara značajne mogućnosti za razvoj turizma na području pet slavonskih županija, a sredstva planirana u okviru Hrvatske turističke zajednice otvaraju mogućnost da se ova ideja jedinstvenog brenda Slavonija i realizira, za što je na 6. sjednici Hrvatskog sabora od 19. prosinca 2017. godine usvojen Godišnji program rada i financijski plan za 2018.

Tim povodom održan je sastanak zamjenika župana 5 slavonskih županija: Vukovarsko-srijemske - Josip Dabro, Osječko-baranjske - Petar Lagator, Brodsko-posavske - Stjepan Bošnjaković, Požeško-slavonske - Željko Jakopović i Virovitičko-podravske županije - Darko Žužak u prostorijama Osječko-baranjske županije u Osijeku, na temu: " Kreiranje zajedničkog brenda Slavonije“.

Sve okupljene na sastanku zanimalo je autentično turističko brendiranje Slavonije, s posebnim osvrtom na promociju tradicionalnih slavonskih proizvoda.
Proizvodi pripremljeni na tradicionalni način, uz moderan pristup i tehnologiju, su samo manji dio velikog proizvodno-prodajnog gastro asortimana. Svi sudionici složili su se kako samo zajedničkim ponudom mogu postići značajnije pomake i bolji napredak.

Promatrajući turističke rezultate u našim županijama, postaje vidljivo kako  današnji turisti, planirajući odmor traže mjesta bez stresa, žurbe ili buke – mjesta koja nostalgično „mirišu“, i koja mogu na trpezi ponuditi tradicionalno pripremljenu domaću hranu.

Zaključeno je kako je glavna turistička ponuda Slavonije i Baranje bazirana trenutno na lovnom turizmu, ribolovu, te seoskom turizmu. A kada se tome pridodaju tradicionalni slavonski proizvodi te ponuda smještaja na mirnijim, manje užurbanim mjestima, koja u našim županijama još postoje, turisti će se oduševiti i dolaziti u posjet kako bi osjetili turističku ponudu na slavonski način.

Ispis