Izbornik
heeader image

Turistička zajednica na sajmu u Berlinu – Predstavljanje Hrvatskog Podunavlja

  • 11. ožujka 2016.
  • Turizam i kultura
fullscreen Turistička zajednica na sajmu u Berlinu – Predstavljanje Hrvatskog Podunavlja (1).JPG
Turistička zajednica na sajmu u Berlinu – Predstavljanje Hrvatskog Podunavlja (1).JPG
fullscreen Turistička zajednica na sajmu u Berlinu – Predstavljanje Hrvatskog Podunavlja (2).JPG
Turistička zajednica na sajmu u Berlinu – Predstavljanje Hrvatskog Podunavlja (2).JPG
fullscreen Turistička zajednica na sajmu u Berlinu – Predstavljanje Hrvatskog Podunavlja (3).JPG
Turistička zajednica na sajmu u Berlinu – Predstavljanje Hrvatskog Podunavlja (3).JPG

Turistička zajednica Vukovarsko – srijemske županije i ove je godine sudjelovala na sajmu ITB u Berlinu predstavljajući turističke sadržaje i ponudu Hrvatskog Podunavlja od 09.-11.03.2016. godine. Nastup smo realizirali u suradnji s partnerima – Lučkom upravom Vukovar. U sklopu štanda Hrvatske turističke zajednice, naše predstavljanje bilo je dio projekta Dunavskog centra za kompetenciju sastavljenog od nekoliko elemenata:

1. Passport nagradna igratijekom koje su posjetitelji štanda imali prilike u promotivnoj putovnici u kojoj su predstavljene ključne destinacije duž Dunava (odabrane od strane partnera) sakupiti 7 pečata (Njemačka, Austrija, Mađarska, Hrvatska, Srbija, Bugarska I Rumunjska) te tako ostvariti sudjelovanje u nagradnoj igri i osvojiti vrijedne nagrade.

2. Prezentacija na štandu i u brošuri„A Day on the Danube“ – ovogodišnja tema DCC-a na sajmu u Berlinu bila je biciklizam na Dunavu i promocija propratnih, glavnih destinacija u svih 10 zemalja. Osim atraktivnog dizajna samog štanda, partneri su promovirani u najnovijoj brošuri „A Day on the Danube“ koja je izdana na dva jezika u 7500 primjeraka. Također, na štandu je bio postavljen I jedan touch screen na kom su se posjetitelji mogli informirati o biciklističkoj ruti Euro Velo 6 na Dunavu. Prezentacija promotivnih materijala članova DCC-a je I ove godine bila najvažniji izravni oblik promocije članova. 

3. Biciklistička vodeća tura do partnerskih štandova tijekom koje se deset posjetitelja imalo prilike upoznati s turističkom ponudom sedam partnerskih zemalja (Njemačka, Austrija, Mađarska, Hrvatska, Srbija, Bugarska i Rumunjska).

4. Panel rasprava„Living the future on the Danube“  tijekom koje je nekoliko predstavnika različitih turističkih organizacija razgovaralo o mogućnostima suradnje i budućnosti dunavskog prostora kada je riječ o daljem razvijanju destinacije Dunav uopće ali i pojedinih prekograničnih projekata. Hrvatsko Podunavlje u ovoj raspravi predstavljala je direktorica Turističkog ureda TZ VSŽ, Rujana Bušić Srpak.

5. Prezentacija u Ambasadi Baden – Wurtemberga 

Hrvatska turistička zajednica predstavila je svoju eno-gastronomsku i turistički ponudu u prostorijama predstavništva Baden-Württemberga u Berlinu. Predstavljanje je napravljeno u suradnji s Veleposlanstvom RH u Berlinu, TZ Vukovarsko-srijemske županije i ispostavom HTZ-a München. Na 4. Donausalonu priliku za predstavljanje pored Hrvatske imale su: Bosna i Hercegovina, Slovenija, Srbija, Ukrajina, Crna Gora, Bugarska, Moldavija, Slovačka, Mađarska, Rumunjska, Bavarska vlada, Bavarska turistička organizacija i BadenWürttemberg. Održana je panel diskusija na temu: EU strategija za dunavsku regiju, identitet i turizam. Tom je prigodom govorio i Michael Roth njemački savezni ministar za Europu i savezne inozemne urede. Ukupno je bilo preko 300 sudionika među kojima su bili veleposlanici navedenih zemalja, predstavnici vlade Baden-Württemberga, političari te ostali uzvanici. Ove je godine zemlja partner bila Srbija.

Na hrvatskom štandu prije i nakon panel diskusije političari i drugi gosti imali su priliku dobiti opće informacije o turističkim destinacijama u Hrvatskoj te informacije o Slavoniji i njenoj eno-gastronomskoj ponudi. Za tu je prigodu turistička zajednica Vukovarsko-srijemske županije darovala domaći kulen i druge suhomesnate specijalitete, zatim vina i rakije. Gosti su se s velikim interesom zanimali za hrvatske proizvode. Na štandu se mogao gledati promotivni film o hrvatskoj turističkoj ponudi sa svim regijama. Uz ostale veleposlanike Hrvatski štand je posjetio i Veleposlanik RH u Njemačkoj g. Ranko Vilović.  

6. On line kampanja na FB iInstagramu tijekom koje su također prezentirane destinacije na Dunavu ali i aktivnosti na ITB-u. 

Ispis
Vrh