Izbornik
heeader image

Promocija tradicionalnih proizvoda kao instrument ruralnog razvoja - Slavonski uskrsni doručak

  • 04. ožujka 2013.
  • Turizam i kultura, Poljoprivreda, šumarstvo i ruralni razvoj

Vukovarsko – srijemska županija u okviru svojih aktivnosti na promociji tradicionalnih i autohtonih proizvoda u suradnji sa zagrebačkim Centrom za kulturu prehrane, predstavila je u Zagrebu tradiciju slavonskog uskrsnog doručka. Ovo predstavljanje je najava travanjske Šunkijade, koja se tradicionalno održava u Starim Mikanovcima. Šunkijada ima dva osnovna cilja: ocjenjivanje i promocija proizvoda. Svrha ocjenjivanja je poboljšavanje kvalitete kroz ujednačavanje receptura, a promocija teži ostvarenju boljeg plasmana tradicionalnog proizvoda.

Uvodnu riječ dao je Pročelnik Upravnog odjela za poljoprivredu, šumarstvo i ruralni razvoj Županije Andrija Matić, a Božica Brkan, glavna urednica uglednog gastro portala Oblizeki.com održala je predavanje o Uskrsnom fruštuku. Proizvođač Ilija Jelović predstavio je sirovinski sastav i način proizvodnje tradicionalne slavonske šunke, kobasice, kulina i slanine.

Ispis
Vrh